مدیر کرایتک از موضع خود درباره‌ی بازی‌های مستفاد عقب کشید مدیر کرایتک از موضع خود درباره‌ی بازی‌های مستفاد عقب کشید
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

دیدگاه مدیر بخش توسعه ی شرکت کرایتک در مورد بازی های استفاده شده و دست دوم که هفته ی قبل ارائه شده بود،‌ خشم طرفداران را برانگیخت. Rasmus Hojengaard که گفته بود نسل بعدی که بازی‌های دست‌دوم را غیرقابل استفاده کند؛ عالی خواهد بود، این هفته در مصاحبه ای با CVG کاملا موضع دیگری گرفت. وی در این باره می گوید:

“نظر من که در تاریخ ۲۴ آپریل در طی مصاحبه به ثبت رسید و به خوبی های غیرقابل استفاده کردن بازی های استفاده شده اشاره می کرد، نباید به عنوان نظر رسمی کرایتک در نظر گرفته می شد. در واقع این چنین نیست.”

شایعات حاکی از اقدامات سونی و مایکروسافت برای راه اندازی سیستم های ضد بازی های استفاده شده در نسل آینده هستند؛ مشخصات هنوز مشخص نیست و انتظار نمی رود امسال از کنسول های این دو شرکت خبر تازه ای شنیده شود.

این در حالی است که تحلیلگر بازی های رایانه ای Michael Pachter اعتقاد دارد که هیچ یک از شرکت های سونی، مایکروسافت و یا نینتندو، بر جلوگیری از استفاده از بازی های دست دوم مبادرت نمی ورزند.

ازار بازی های استفاده شده همواره مشکل مهمی برای سازندگان بازی به شمار می رود. تعدادی از سازندگان در اعتراض به این مشکل لب به سخن گشوده اند. Richard Browne مدیر اجرایی سابق شرکت THQ، همچنین David Braben خالق سیستم Elite، بنیان گذار Silicon Knights یعنی Denis Dyack و کارگردان هنری Volition آقای Jameson Durall از جمله کسانی هستند که بر علیه بازی های دست دوم صحبت کرده اند.

-

اما آن چنان که انتظار می رود همه ی نظرات مخالف بازی های استفاده شده نیست. Matthew Karch ریاست Saber Interactive در ماه فوریه گفته بود که “جلوگیری از بازی های استفاده شده، بی عدالتی است.” همچنین مدتی بعد، آقای Adam Badowski کارگردان اجرایی استودیوی سازنده ی Witcher یعنی CD Projekt Red با گرفتن موضع گیمردوستانه گفته بود که سیستمی که از استفاده ی دوباره ی بازی ها جلوگیری کند، “چیز بدی است.”




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید